Promowanie firmy w Internecie – jak szybko pozyskać klientów?

Organiczne pozycjonowanie to dobry sposób na uzyskanie stabilnej sytuacji oraz regularny przepływ nowych klientów. Jednak na początku działalności, a także w trudniejszych okresach, potrzebujemy metody, która od pierwszego dnia zapewni nam wymierne efekty. Remarketing Google Ads to ciekawa oferta, która pozwala dotrzeć do osób znających już naszą firmę. Narzędzie pozwala budować bazę stałych klientów, a także dążyć do szybkiego wzrostu zainteresowania marką w trudniejszych okresach.

Dlaczego warto postawić na kampanię Adwords?

Jest to nowoczesna metoda marketingu internetowego, która pozwala na pozyskiwanie klientów już od pierwszego dnia kampanii. Strony, które w ramach programu współpracują z Google, są wyświetlane na pierwszych miejscach wyników wyszukiwania na wyodrębnionych wcześniej frazach. Ponadto, oferta naszej firmy lub sklepu jest wyświetlana w formie reklam na bannerach obecnych w dużych serwisach oraz portalach internetowych.

Co szczególnie istotne, metody oferowane nam przez remarketing Google Ads pozwalają budować zaplecze stałych i lojalnych klientów, którzy w przyszłości powrócą do naszej marki. Jednocześnie, wystawią jej pozytywną opinię przed innymi użytkownikami. O ile organiczne pozycjonowanie stron w Warszawie daje stabilizację na przestrzeni nadchodzących lat, o tyle kampania Adwords jest idealnym rozwiązaniem dla firm rozpoczynających swoją działalność lub takich, które znajdują się w trudniejszym okresie i na cito potrzebują nowych klientów.

Rola precyzyjnej analizy konkurencji

Jak już wspomnieliśmy, przed rozpoczęciem kampanii warto skonsultować się ze specjalistą SEO. Po pierwsze, przeprowadzi on profesjonalną analizę konkurencji, która pozwoli wyodrębnić popularne frazy, przy których nie będziemy musieli płacić dużo za jedno klikniecie. Po drugie, zaproponuje nam najlepsze techniki pozycjonowania organicznego, co pozwoli zbudować pozycję wśród naturalnych wyników. Wiele czynników oddziałuje na pozycje naszego firmy w sieci: linkowanie zewnętrzne i wewnętrzne, opinie, poziom zaufania, szybkość strony Google, jakość publikowanych materiałów. Doświadczony specjalista SEO wie, jak zadbać o wszystkie wymienione aspekty.

O jakich technikach marketingu warto pamiętać?

Jak już wspomnieliśmy, kampania Adwords to sposób na natychmiastowe pozyskiwanie klientów, z kolei pozycjonowanie organiczne to stabilizacja długofalowa. Warto pamiętać także o innych technikach. Remarketing Google Ads to sposób na docieranie do stałych klientów z nową ofertą, co pozwala budować trwałe i silne relacje oraz kreować wizerunek marki. Skuteczną formą marketingu online jest także aktywność naszej firmy w mediach społecznościowych. Ceny pozycjonowania strony w głównej mierze zależą od skali podjętych działań oraz od naszych oczekiwań, jednak jest to opłacalna inwestycja prowadząca do sukcesu w sieci.