Dedykowane rozwiązania dla e-commerce

Branża e-commerce rozwija się w bardzo szybkim tempie. Szacuje się, że w Polsce zakupy online robi już ok. 87% internautów. Na rynku e-commerce panuje również spora konkurencja. Polskie firmy rywalizują nie tylko ze sobą, ale także z zagranicznymi podmiotami, które sprzedają swoje produkty po bardzo niskich cenach. Skutecznym sposobem na zyskanie przewagi konkurencyjnej jest wdrożenie systemu ERP. Jak to zrobić? Podpowiadamy!

Dedykowane rozwiązania dla e-commerce - dlaczego warto?

Prowadzenie handlu elektronicznego na dużą skalę to spore wyzwanie. W takim wypadku niezwykle ważna jest sprawna realizacja zamówień, aby klienci nie musieli długo czekać na produkt. Ręczna obsługa wysyłek nie zawsze jest dobrym rozwiązaniem. Łatwo można popełnić błąd, przez który sklep otrzyma negatywną opinię lub zostanie zobowiązany do zwrócenia klientowi pieniędzy. Takie błędy często wynikają z niedopatrzenia spowodowanego chaotycznym gromadzeniem lub przesyłaniem danych.

W branży e-commerce informacje pomiędzy poszczególnymi działami powinny być przekazywane płynnie. Nie można sobie pozwolić na żadne przestoje i nieścisłości w tym zakresie. Sprawny przepływ informacji zagwarantuje Twojej firmie dobry program do obsługi sklepu internetowego. Firma Asseco przygotowała dla swoich klientów funkcjonalny system Wapro ERP dla e-commerce, który obsługuje kluczowe procesy związane ze sprzedażą i działaniem magazynu. Sprawdź, co możesz zyskać dzięki programowi do prowadzenia sklepu internetowego Wapro Mag!

Jakie procesy obsługuje system Wapro Mag?

Dla firm z branży e-commerce najważniejsze jest jak najszybsze dostarczenie dobrej jakości produktu do klienta. W tym celu trzeba skoordynować ze sobą wiele działań i cały czas nadzorować sposób ich realizacji. Pomoże Ci w tym system Wapro Mag, który zapewnia możliwość integracji z różnymi, potrzebnymi do handlu programami, co znacząco ułatwia gromadzenie danych i zarządzanie procesami w firmie. Można go zintegrować z platformami e-commerce, aukcjami na Allegro, platformą BaseLinker, analizami, systemami płatności i firmami kurierskimi.

Jednak to nie wszystko. Dedykowane rozwiązania dla e-commerce znacząco skracają czas potrzebny na wykonanie poszczególnych zadań i są łatwe do wdrożenia. Oprogramowanie dla sklepów internetowych pozwala usprawnić obsługę takich procesów jak:

  • wystawianie ofert,
  • tworzenie cenników i rabatów,
  • informowanie o stanach magazynowych,
  • rezerwowanie towarów,
  • wystawianie dokumentów,
  • planowanie wysyłki,
  • kontrola należności,
  • blokowanie niepoprawnych transakcji,
  • realizacja transakcji walutowych.

Jest to zatem doskonały wybór dla osób, które chcą zautomatyzować procesy sprzedażowe w swojej firmie i tym samym poprawić swoją wydajność.

Zalety oprogramowania dla e-commerce

Wdrożenie dedykowanego rozwiązania e-commerce przyniesie Twojej firmie wiele korzyści. Innowacyjny program do obsługi sklepu internetowego ma przyjazny interfejs i jest intuicyjny w obsłudze. Z jego pomocą szybko zapanujesz nad wszystkimi obszarami funkcjonowania firmy. Zrobisz porządek w stanach magazynowych i będziesz mógł wygodnie analizować procesy sprzedaży. Pełny wgląd w wyniki sprzedażowe pozwoli Ci lepiej zaplanować działania promocyjne oraz ułatwi realizowanie nowych inwestycji.

ERP dla e-commerce to także szansa, aby wzmocnić sprzedaż i zwiększyć zadowolenie klientów. Procesy sprzedażowe będą przebiegały sprawniej, dzięki czemu będziesz mógł konkurować z największymi graczami na rynku. Kolejnym atutem dedykowanych rozwiązań dla e-commerce jest przechowywanie danych w chmurze. Ten prosty zabieg powoduje, że dane są doskonale zabezpieczone przed nieuprawnionym dostępem.

Oprogramowanie e-commerce zagwarantuje Ci pełną kontrolę nad wszystkimi obszarami działania Twojego sklepu. Możliwość zintegrowania danych z różnych serwisów i platform to duża oszczędność czasu, która wpłynie również na zmniejszenie kosztów prowadzenia firmy. Dzięki automatyzacji procesów sprzedażowych będziesz w stanie obsłużyć więcej zamówień, bez konieczności zatrudniania nowych pracowników.